Статьи

HR-функція у період трансформації бізнесу: досвід «Імперії Холдинг»

Рідко коли зміни відбувались з такої неймовірною швидкістю, як зараз. Те, що вчора для вас було задачею №1, сьогодні відійшло на другий план або зовсім втратило актуальність. Ба більше: є всі підстави вважати, що тотальна трансформація – абсолютний лейтмотив всього найближчого майбутнього. Про те, в чому полягає HR-функція у період змін бізнесу, розповіла Ксенія Сергеєва, HRD «Імперії Холдинг» на черговому вебінарі проєкту «Рекруторія».
РЕКРУТОРІЯ: вебінар з Ксенією Сергеєвою
РЕКРУТОРІЯ: вебінар з Ксенією Сергеєвою
HRD «Імперії Холдинг»

КОЛИ ПОВИННІ ВІДБУВАТИСЬ ЗМІНИ

Ми та наші компанії можемо перебувати в одній з трьох зон:

  • Зона комфорту. В ній ми почуваємо себе впевнено та безпечно. Звичні діє приносять передбачуваний результат. Проте зміни у цій зоні неможливі.
  • Зона гасіння пожеж. В неї ми потрапляємо в результаті незапланованих ситуацій та форсмажорів. Так, це та зона, в якій ми всі зараз перебуваємо. І зміни в ній, звичайно, відбуваються. Проте вони вимушені та являють собою реакцію на зовнішні події. А тому відбуваються хаотично та несистематично.
  • Зона навчання. Можна почути думку, що потрапити в неї можна тільки через пережитий НЕхронічний стрес;. Це – найбільш ідеальний час для трансформацій.

ЧОМУ ЗМІНИ ПОВИННІ ПОЧИНАТИСЬ З КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ

Корпоративна культура – це те, як в компанії робляться справи, які звички та традиції в ній прийняті. Це щоденне середовище кожного працівника. І якщо воно не буде відповідати довгостроковим цілям та задачам змін, то ніяка трансформація не вдасться. Адже варто пам’ятати, що одна з задач корпоративної культуру – сприяти досягненню цих цілей. Загалом, корпоративна культура складається з таких елементів, як місія та візія, фактичні цінності, загальні цілі та особисті цілі співробітників, взаємні довіра та повага, стиль лідерства, зворотній зв'язок.

Коли ж корпоративна має бути змінена?

  • Коли поточна корпоративна культура НЕ підтримує вашу бізнес-стратегію
  • Коли керівництво вважає корпоративну культуру сильною, але рядові співробітники вважають інакше
  • Коли немає спільної мети і розуміння куди та навіщо ми йдемо, хто ми і хто наш клієнт
  • Коли існує розрив між зрілістю керівників і потребами ринку
  • Коли відсутні «критично важливі вчинки», які здатні зрушити розвиток корпоративної культури вашої організації з мертвої точки

ЩО РОБИТИ HR В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ

У період змін на плечі HR-спеціалістів лягає велика кількість завдань: працювати з потребами і цілями бізнесу, вибудовувати відносини довіри, проводити оцінку працівників, організовувати та проводити навчання, займатись коучінгом власників бізнесу.

HR-функція у період трансформації бізнесу: досвід «Імперії Холдинг»

ПРЕЗЕНТАЦІЮ СПІКЕРКИ МОЖНА ЗАВАНТАЖИТИ ТУТ

Переглянути вебінар ТУТ

А вже 2 квітня ми поговоримо про три кроки до перемоги у війні за таланти»: чому потрібно вивчати потреби вашої пошукацької цільової аудиторії та як відрізняються запити різних кандидатів, як докричатись до «свого» пошукача та який вплив на вибір роботи та роботодавця здійснюють зовнішні фактори. Реєструйтесь!

Слідкуйте за нашими заходами для HR-спільноти в вашому персональному кабінеті роботодавців на hh.ua | grc, а також на сторінці в Facebook.

УВАГА! На період карантину, до 3 квітня, ви можете скористатися нашою пропозицією – безкоштовно опублікувати вакансії, які передбачають віддалену роботу.

Вакансии дня

Комментарии