Статьи

Digital-рішення для пошуку талантів за межами job-порталів

РЕКРУТОРІЯ: вебінар з Вячеславом Сотником
РЕКРУТОРІЯ: вебінар з Вячеславом Сотником
Chief Marketing Officer в hh.ua | grc

Кількість інтернет-користувачів невпинно зростає, і на початок 2019 року за даними Держстату України їх було вже 26 млн. А щосекунди у всесвітнє павутиння відправляється понад 60 тисяч запитів. У цих умовах перманентного інформаційного шуму знайти «свого» співробітника все важче і важче. Ба більше – класичні job-портали більше не можуть задовільнити всім потребам роботодавців.

На черговому вебінарі проекту РЕКРУТОРІЯ Вячеслав Сотник, директор з маркетингу та PR hh.ua | grc, розповів про перший в Україні сервіс з генерації відгуків пошукачів у різних каналах – «Генератор талантів».

Digital-рішення для пошуку талантів за межами job-порталів

ЗНАЙТИ КАНДИДАТА, ДЕ Б ВІН НЕ БУВ І КИМ БИ ВІН НЕ БУВ

Job-портали, спеціалізовані сайти, соціальні мережі та інформаційно-пошукові ресурси – ваш потенційний працівник може віддавати переваги різним джерелам для пошуку інформації про відкриті вакансії. І ви ніколи не зможете передбачити на 100%, який саме канал буде найефективнішим у вашому випадку. Рішення – використовувати їх усі і в залежності від специфіки вакансій робити акцент на потрібних.

Що впливає на вибір каналу та налаштування вибірки пошуку?

  • Місто проживання | мова
  • Стать | вік
  • Інтереси | захоплення
  • Індустрія | освіта
  • Сімейний стан
  • Назва посади тощо

Такий гнучкий та кастомізований таргетинг уможливлює більш ефективний та влучний пошук. Ви не «стріляєте з пушки по горобцям». Ви розповідаєте про вашу компанії та вакансію у ній там, де може знаходитись потрібний саме вам кандидат.

АВТОМАТИЗАЦІЯ РОБОТИ РЕКРУТЕРА

Чи означає робота з різними каналами необхідність рекрутеру вести комунікацію з потенційними співробітниками в кожному з цих каналів? Завдячуючи «Генератору талантів» – ні. З усіх каналів відгуки збираються у кабінеті роботодавця hh.ua | grc.

Digital-рішення для пошуку талантів за межами job-порталів

ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ

При пошуку project-менеджера логістичного напрямку в компанію Leroy Merlin були задіяні такі канали, як Facebook (аудиторія Facebook audience + генерація трафіка + кліки), GOOGLE (текстова реклама, медійна реклама, адаптивні оголошення), INSTAGRAM, як додатковий плейсмент при рекламі у Facebook, Telegram-канали. У результаті за 9 днів просування вакансії загальна кількість переглядів вакансії та бренда сягнула 41 148, а відгуків на вакансію – 65.

Бажаєте більше дізнатись про «Генератор талантів» та як за його допомогою закрити вашу вакансію? Залишайте свою заявку на info@hh.ua.

А вже 3 жовтня ми разом з Оксаною Базаровою, Head of Talent Acquisition Dentsu Aegis Network Ukraine, поговоримо про те, якими очима на компанії дивиться нове покоління, що їх може привабити у роботі. А також зануримося в Гейміфікацію, яка вже працює в Групі Dentsu Aegis Network Ukraine.

Слідкуйте за нашими заходами для HR-спільноти в вашому персональному кабінеті роботодавців на hh.ua | grc, а також на сторінці в Facebook. Підписуйтеся на Telegram-канал Рекруторії.

Вакансии дня

Комментарии